Cei mai multi proprietari de afaceri stiu deja cum ar trebui sa se prezinte furnizorii de servicii de top. Evident, acestia din urma au doar cele mai bune calitati din industrie si rareori comit greseli. Mai mult chiar, acestia promit si ofera rezultate fara a cheltui bugetul disponibil pe deplin.
Evident, astfel de furnizori sunt greu de gasit. Ba dimpotriva, calitatile mentionate pot fi chiar de nedorit in anumite contexte. Atunci cand colaborezi cu o agentie de marketing, de exemplu, vei dori ca aceasta sa se incadreze in buget si la nevoie sa-l foloseasca pe tot pentru a produce rezultate pe masura.
Apoi, si greselile au un rol important, mai ales cand vrei sa inveti si tu cate ceva de pe urma interactiunii cu o astfel de agentie. Asadar, iata cum arata agentia alaturi de care nu ai vrea sa lucrezi!
Comunicarea este aproape inexistenta
Comunicarea are un rol esential in orice tip de interactiune, fie aceasta la nivel uman sau la nivel de afacere. O sarcina nu poate fi dusa la bun sfarsit daca aceasta nu este comunicat in mod corespunzator, nu-i asa?
Astfel, o agentie de marketing de care ar trebui sa te feresti este cea care nu pune intrebari, care nu ofera raspunsuri si care nu te tine la curent cu situatia planului tau de marketing. Nici cea mai buna agentie nu iti va intelege nevoile si dificultatile din prima – aceasta trebuie sa puna intrebari pentru a-ti cunoaste afacerea mai bine.
Agentia nu vrea sa afle despre dificultatile si provocarile afacerii tale
Ce face, mai exact, o agentie de marketing? Ei bine, aceasta iti poate oferi solutii atunci cand profiturile realizate si prezenta brandului tau nu se ridica la nivelul asteptarilor. Astfel, chiar si in situatiile in care nu te astepti (anume provocari si dificultati pe care le intampini), o agentie iti poate oferi chiar cea mai buna solutie.
Astfel, fiecare intalnire cu o agentie de marketing ar trebui sa inceapa cu o intrebare (sau mai multe) din partea reprezentantilor – cum merge afacerea? Cum merg vanzarile? Care credeti ca sunt problemele care trebuie rezolvate cat mai curand?Agentia pretinde existenta unei strategii secrete cu succes garantat
Nu prea mai exista secrete in marketing, nici chiar in cel digital. Lucurile care trebuie facute de o agentie de marketing sunt cat se poate de clare. Tot ce se poate face cu acestea este o strategie personalizata pentru fiecare client in parte.
Nu trebuie sa te lasi indus in eroare. Strategiile secrete sunt vazute deseori ca si ilegale de Google, iar succesul garantat nu exista. In marketingul online, succesul este influentat de bugetul disponibil – cu cat bugetul este mai mare, cu atat rezultatele vor veni mai repede. Desigur, chiar daca ai un buget mic, tot vei avea parte de rezultate – doar ca va trebui sa astepti o perioada pentru a le vedea.
Pe de cealalta parte, daca vrei sa vezi cum arata o agentie alaturi de care ar trebui sa colaborezi, programeaza o intalnire cu expertii The Markers chiar acum. Aceasta agentie de marketing full service iti poate pune la dispozitie toate serviciile de care ai nevoie pentru a-ti intrece competitia!